Форумът на Хюндай

It is currently 16 Jul 2020, 20:52

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 02 Nov 2016, 14:53 
Offline
Нов
Нов

Joined: 15 Jul 2016, 09:22
Posts: 4
Aвтомобил: Хюндай Матрикс 1,5
Здравейте колеги.Имам Матрикс-1,5crdi.От скоро.ми прави проблеми с паленето.ходих на сервиз смениха датчика на налягането на горивото,дето е вдясно на рейла.запали карах.1000км.и пак почна да светва чека.и да не пали.смених го с Бош.1месец и пак не пали.ходих на диагностика,давало че е или от датчика на разпределителния вал,или agr.който е централно на рейла.на скорост пали и върви цял ден.на другия ден пак не ще.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Nov 2016, 01:29 
Offline
Нов
Нов

Joined: 15 Jul 2016, 09:22
Posts: 4
Aвтомобил: Хюндай Матрикс 1,5
Какво става,защо никой не пише.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Nov 2016, 23:17 
Offline
Напреднал
Напреднал
User avatar

Joined: 18 Feb 2015, 03:52
Posts: 183
Location: Украйна - Киев, BOSCH SERVICE™
Aвтомобил: ©
Какво ще рече или датчика РВ или EGR? Що за диагностика? Грешки няма ли, разпечатка от диагностиката и фактическите параметри на автомобила не са ли ти дали? И от това което пишеш, не става ясно какво централно на рейла? Или аз поне не можах да те разбера. И това което са ти сменили по-рано, сигурен ли си че е датчика за налягането, а не клапана DRV?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23 Nov 2016, 17:10 
Offline
Нов
Нов

Joined: 15 Jul 2016, 09:22
Posts: 4
Aвтомобил: Хюндай Матрикс 1,5
Оказа се че едната дюза,е проблем,връща обратно горивото.пратих капаро на един мошеник.В Елин Пелин.Мотаме цяла седмица.утре ще си поръчам нови разпръсквачи.И ще ги сменя.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 23 Nov 2016, 17:36 
Offline
Нов
Нов

Joined: 15 Jul 2016, 09:22
Posts: 4
Aвтомобил: Хюндай Матрикс 1,5
Централно датчика който е на тръбата дето праща гориво то.Ама не е от него.купих и него и датчика на разпределителния вал.И после разбрах че от дюзите.Само пишман майстори.Уж компютри,инженери прехвърлени.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 14 Jan 2017, 00:53 
Offline
Потребител
Потребител
User avatar

Joined: 17 Dec 2007, 22:59
Posts: 77
Aвтомобил: HYUNDAI MATRIX 1.5CR
На полеви условия най-добре се проверяват като откачаш на първа дюза маркучето за обратна нафта и някой върти на стартер и гледаш,след това втора дюза и тако по ред.Просълзи ли някоя дюза от отвора за обратна нафта няма палене защото не може да направи налягане.Аз така хванах трета дюза и ремонта беше около 80лв.

_________________
Hyundai Matrix 1.5 CRDI-2003г
Hyundai Accent 1.4 - 2008г


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Registered users: Majestic-12 [Bot]


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group