Форумът на Хюндай

It is currently 13 Aug 2020, 00:43

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 43 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message
PostPosted: 18 Nov 2014, 07:21 
Offline
Нов
Нов

Joined: 07 Aug 2014, 19:11
Posts: 26
Aвтомобил: hyundai terracan
Най после го разреших този проблем.Пали без гаснене,два дена сутрин го пробвах и не съм отварял капака на двигателя.
Dart изолирах цялата стара линия с подгряването само за опита.Сега ще се маха,ще се нарежат маркучите с размерите,чупките и всичко ще бъде възстановено.Аз нямам много време,друг ще го прави.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Nov 2014, 09:58 
Offline
Напреднал
Напреднал
User avatar

Joined: 14 Feb 2010, 17:50
Posts: 198
Aвтомобил: Теракан 2.9 CRDI
Успех в начинанието и сложи някоя снимка - ще е полезно за доста хора. Подбери такива маркучи , че да не се влияят от температурните разлики - имам предвид да не се вдървяват при много ниски температури , защото това е предпоставка за проникването на въздух в системата.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Dec 2016, 18:32 
Offline
Напреднал
Напреднал
User avatar

Joined: 14 Feb 2010, 17:50
Posts: 198
Aвтомобил: Теракан 2.9 CRDI
За да не отварям нова тема , ще споделя тук - може на някой да му е полезно.
С настъпването на студеното време забелязах , че при престой повече от 24 часа Теракана върти повече от обичайното/около 2 сек./ , за да запали - 5-6-7 секунди. Зная , че това е лошо за доста от компонентите на горивната система -акумулатор,стартер,помпа. Установих ,по безспорен начин , че се касае за въздух в системата -филтъра се изпразва и от тук дългото въртене.Има много места , които са възможен източник на проблема , но най-вероятния /при положение , че крушата, горивопровода и сондата на резервоара са наред/ са бързите връзки на горивния филтър. Те са най използваните като откачане и закачане при смяна на филтъра , а и всички знаем , че уплътняващите пръстени в тях не са вечни.Поради това , че не успях да намеря тези връзки , или на поносими цени целите маркучи /а и от мързел/ просто намазах с твърда грес тръбичките на филтъра , закопчах бързите връзки и отново грес отдолу. Така вече цял месец , независимо от престоя паля на първата секунда /по книжка дават , че за 2 сек. трябва да е стартирал двигателя/.Далече съм от мисълта , че това е някакво универсално решение - просто може да помогне на някой със сходен проблем.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 43 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Registered users: Bing [Bot], Google [Bot] 1


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group